Wtorek 8 Stycznia 2019

Olimpijska jakość dźwięku ze sportowymi słuchawkami od Motoroli

W ofercie firmy Hama pojawiła się nowa marka dystrybucyjna – Motorola - znany na całym świecie producent telefonów, akcesoriów, a także sprzętu audio. Dla fanów sportu przygotowaliśmy dwa rodzaje słuchawek, które mogą stać się towarzyszami codziennych zmagań na siłowni, podczas treningu biegowego lub jazdy na rowerze – VerveLoop2+ oraz VerveLoop 200. Obydwa modele działają za pomocą technologii Bluetooth, a więc oferują pełną swobodę podczas wysiłku fizycznego. Można też o nich powiedzieć, że są sportowym synonimem technologicznej mobilności, ponieważ nie straszne im są pot, woda czy lekki kurz.

Niepokonane w każdych warunkach

Motorola zadbała o to, by każdy trenujący zaznał wygody oraz swobody podczas wytężonego wysiłku fizycznego. W przypadku modelu VevreLoop2+ pozwala on słuchać muzyki w każdych warunkach. Ich niewątpliwą zaletą jest ich waga – są po prostu superlekkie, a zintegrowany zaczep idealnie sprawdza się podczas intensywnych ćwiczeń. Dodatkowo posiadają certyfikat IP57 zapewniający odporność na pot, wodę i lekki kurz, co przekłada się na ich wytrzymałość niezależnie od tego, gdzie jesteśmy i co robimy. Dźwięk HD również stanie się sprzymierzeńcem podczas pokonywania własnych ograniczeń i barier. Na jednym ładowaniu VerveLoop2+ są w stanie cieszyć nasz umysł i ciało przez 9 godzin, a ich zasięg to 45 m. Dla większej wygody w użytkowaniu producent zdecydował się na pełną kompatybilność z Siń i Google Now. Jeśli jednak chcemy rozmawiać przez telefon podczas treningu, nic prostszego – do dyspozycji mamy wbudowany w przewód mikrofon do odbierania połączeń.

Nigdy więcej poplątanych kabli

Model VerveLoop 200 to nieco inna odsłona słuchawek Bluetooth. Dzięki magnetycznemu systemowi zapobiegającemu plątaniu się kabli, możemy swobodnie korzystać z akcesorium. Tutaj także bez problemu skorzystamy z opcji wbudowanego mikrofonu, który pozwala wykonywać rozmowy telefoniczne. Zasięg 45 m daje swobodę ruchów nie tylko podczas treningu na siłowni, ale również każdego dnia w pracy. Przez 6 godzin możemy cieszyć się ulubioną muzyką za pośrednictwem smartfonu, tabletu lub komputera. Certyfikat IPX 4 pozwala na zachowanie bezpieczeństwa przed zachlapaniem, a w przypadku tych słuchawek producent zdecydował się na zastosowanie kompatybilności z Amazon Alexa oraz Google Assistant.

Niezależnie gdzie jesteśmy, co robimy, sportowe słuchawki bezprzewodowe Motorola to niezawodny partner podczas wielogodzinnych zajęć nie tylko na siłowni czy w plenerze. Dostosowane do wymogów sportowców, zapewniają przy okazji świetną jakość dźwięku, tak ważnego podczas codziennych  aktywności fizycznych i umysłowych. Model VerveLoop2+ dostępny jest za pośrednictwem Hama Polska w cenie 299 zł, natomiast VerveLoop 200 opiewa na kwotę 159 zł. Więcej informacji znajduje się na stronie producenta oraz dystrybutora.

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Pliki do pobrania

Ilustracje

Informacje o firmie HAMA

Z ofertą 18.000 produktów Hama jest wiodącym specjalistą w dziedzinie akcesoriów foto, video, audio, telekomunikacja, multimedia, zatrudniając około 2500 pracowników na całym świecie.

Tylko w siedzibie firmy w Monheim, w Niemczech pracuje ponad 1500 osób z duzym osobistym zaangazowaniem w sukcesy przedsiebiorstwa. Dzialania centrali wspierane sa przez liczne filie oraz partnerów handlowych w calej Europie, gdzie zatrudnionych jest okolo 800 pracowników. W ten sposób Hama jest obecna na swiatowych rynkach ze swoimi wysokiej jakosci produktami i kompetentna obsluga.

Hama Polska

Milowym krokiem w procesie podboju rynków wschodnich było otwarcie w roku 2000 nowego oddziału Hama w Polsce. Hama Polska została utworzona 01.10.2000 w stolicy Wielkopolski – Poznaniu. Rozwijając dystrybucję akcesoriów w całym kraju Hama odnotowała liczne sukcesy, konsekwentnie budując swój prestiż i markę. Dzięki poświęceniu i wielkiemu zaangażowaniu swoich pracowników Hama rozrosła się, zmieniając swój profil z małej, zatrudniającej kilka osób firmy, na firmę średnią z dużymi perspektywami na przyszłość.

Hama Polska posiada w swojej aktuanej ofercie ponad 4. 000 produktów, gwarantując jednocześnie ich wysoką jakość oraz różnorodność.

Polityka asortymentowa Hama Polska polega na wprowadzaniu na rynek najnowszych światowych trendów i utrzymaniu pełnej dostępności produktów. Ciągły kontakt z pasjonatami techniki, użytkownikami PC, GSM, fotografikami pozwala nam na wyczucie potrzeb naszych klientów.