Poniedziałek 10 Grudnia 2018

Arcydzieło w stylu retro od UB+ w dystrybucji Hama Polska

Nowoczesny design czerpie garściami ze stylu retro, który przeżywa od kilku lat prawdziwy renesans. Modne i przede wszystkim innowacyjne głośniki to niewątpliwie produkty, które zdecydowanie przynależą do kategorii „must have”, a te przypominające swoim wyglądem urządzenia sprzed epoki, są bardzo popularne. W dystrybucji marki Hama pojawiły się minimalistyczne głośniki firmy UB+ Eupho E3, które charakteryzują się kształtem kuli wraz z wytrzymałym drewnianym statywem, żywotną baterią oraz imponującą mocą dźwięku.

Więcej niż zwykły głośnik

Model Eupho E3 marki UB+ to prawdziwe arcydzieło pod względem projektu. Kształt kuli sprawia, że głośnik wyróżnia się niebanalnym, minimalistycznym designem, który wniesie dodatkowy urok do Twoich pomieszczeń w domu lub mieszkaniu. Zarówno wyrazista czerwień jak i pastelowe kolory sprawią, że będzie on pasował absolutnie wszędzie, niezależnie od wystroju pomieszczenia. Jego niewątpliwą zaletą jest wyeksponowany, wytrzymały, drewniany statyw, na którym spoczywa głośnikowa kula. Dzięki niemu urządzenie będzie emitowało czysty i wyraźny dźwięk w każdej sytuacji. Kulisty kształt to też nie przypadek – pozwala on wydobyć wszystko co najlepsze z technologii audio, a wsparcie pod postacią tripodu niweluje odczuwanie wibracji. Wewnątrz głośnika zamontowano cyfrowy wzmacniacz o mocy 60 W, natomiast wartość akustyki to aż 90 dB. Sam głośnik nie należy do małych – jego średnica wynosi 360 mm, a jego waga to nieco ponad 1,5 kg. Co ciekawe, możemy dostosować odpowiednią wysokość głośnika poprzez zastosowanie stojaka stołowego. Wówczas nasz głośnik góruje na wysokość 360 mm. Gdy podepniemy pod niego statyw – możemy umiejscowić głośnik na wysokości 974 mm. Eupho E3 można również wziąć ze sobą wszędzie – jako przenośną kulę.

Bezprzewodowa moc muzycznych wrażeń

Jeśli mowa o  bezprzewodowo działających głośnikach w technologii Bluetooth, UB+ Eupho E3 może pochwalić się najwyższą jakością przenoszenia danych - aż w zakresie 35 Hz – 17 kHz. Pojemny akumulator (4400 mAh) pozwala więc na cieszenie się muzyką przez kilkanaście godzin bez przerwy (w zależności oczywiście od poziomu głośności). Pełną bezprzewodowość zapewnia przede wszystkim łatwość przenoszenia kuli, gdyż jej całkowita waga to tylko 1,6 kg (jest to jednocześnie jeden z najlżejszych w tej wielkości głośników). Moc wrażeń muzycznych zapewni natomiast imponująca jakość dźwięku. Z cyfrową technologią audio przedwzmacniacza hałaśliwe otoczenie nie będzie zakłócać radości słuchania muzyki. Możemy więc cieszyć się czystym dźwiękiem z technologią aptX Bluetooth oferującą odsłuch w jakości CD. Producent zastosował również technologię True Wireless Stereo (TWS), która pozwala na sparowanie dwóch głośników razem i w rezultacie otrzymujemy czysty przestrzenny dźwięk.

Nowoczesne retro zawsze przykuwa wzrok, a dodatkowe wyposażenie w najnowsze technologie sprawia, że głośniki UB+ Eupho E3 to świetny pomysł na bezprzewodowy dźwięk najwyższej jakości, który opakowany jest w niebanalny design. Dzięki kulistemu kształtowi muzyka rozchodzi się po pomieszczeniu w taki sposób, jaki jeszcze nie zaznaliśmy. Produkt dostępny jest w dystrybucji marki Hama w kwocie 1199 zł.

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Pliki do pobrania

Ilustracje

Informacje o firmie HAMA

Z ofertą 18.000 produktów Hama jest wiodącym specjalistą w dziedzinie akcesoriów foto, video, audio, telekomunikacja, multimedia, zatrudniając około 2500 pracowników na całym świecie.

Tylko w siedzibie firmy w Monheim, w Niemczech pracuje ponad 1500 osób z duzym osobistym zaangazowaniem w sukcesy przedsiebiorstwa. Dzialania centrali wspierane sa przez liczne filie oraz partnerów handlowych w calej Europie, gdzie zatrudnionych jest okolo 800 pracowników. W ten sposób Hama jest obecna na swiatowych rynkach ze swoimi wysokiej jakosci produktami i kompetentna obsluga.

Hama Polska

Milowym krokiem w procesie podboju rynków wschodnich było otwarcie w roku 2000 nowego oddziału Hama w Polsce. Hama Polska została utworzona 01.10.2000 w stolicy Wielkopolski – Poznaniu. Rozwijając dystrybucję akcesoriów w całym kraju Hama odnotowała liczne sukcesy, konsekwentnie budując swój prestiż i markę. Dzięki poświęceniu i wielkiemu zaangażowaniu swoich pracowników Hama rozrosła się, zmieniając swój profil z małej, zatrudniającej kilka osób firmy, na firmę średnią z dużymi perspektywami na przyszłość.

Hama Polska posiada w swojej aktuanej ofercie ponad 4. 000 produktów, gwarantując jednocześnie ich wysoką jakość oraz różnorodność.

Polityka asortymentowa Hama Polska polega na wprowadzaniu na rynek najnowszych światowych trendów i utrzymaniu pełnej dostępności produktów. Ciągły kontakt z pasjonatami techniki, użytkownikami PC, GSM, fotografikami pozwala nam na wyczucie potrzeb naszych klientów.