Poniedziałek 31 Sierpnia 2020

Ciesz się optymalną jakością dźwięku w każdych warunkach. Słuchawki bezprzewodowe HAMA LiberoBuds już w sprzedaży

Asortyment marki HAMA wzbogacił się o dokanałowe, minimalistyczne słuchawki LiberoBuds. Dzięki obsłudze Blutetooth w wersji 5.0 wreszcie można zapomnieć o plączących się i podatnych na uszkodzenia kablach. Słuchawki oferują swobodę ruchu i obsługują funkcje głosowe Siri oraz Google Assistant, dzięki czemu nie trzeba przejmować się koniecznością trzymania smartfona w ręce. 

Douszne słuchawki gwarantują maksymalną swobodę ruchu, idealnie sprawdzają się więc nawet w trakcie jazdy rowerem, treningu biegowego czy wykonywania obciążających ćwiczeń fizycznych. Mogą się pochwalić klasą odporności na wodę i pot IPX5. W efekcie posłużą nam także podczas ulewy. Są kompaktowe, ważą jedynie 52 g i świetnie dopasowują się do uszu. Jest to rezultat działania specjalnych zaczepów i dołączonych do zestawu silikonowych wkładek w trzech różnych rozmiarach: S, M i L. Dlatego nosi się je wyjątkowo wygodnie, a niepożądany hałas z zewnątrz jest mocno redukowany, dzięki czemu można cieszyć się muzyką bez zakłóceń.

 

Słuchawki HAMA LiberoBuds są kompatybilne z asystentami głosowych Siri i Google Assistant. W dodatku zostały wyposażone w specjalny wielofunkcyjny przycisk, który umożliwia korzystanie z ich funkcjonalności (odbieranie lub kończenie rozmów telefonicznych czy sterowanie muzyką) bez konieczności trzymania smartfona w dłoni. Warto dodać, że obsługują protokół Bluetooth 5.0, który zapewnia szybkie i stabilne połączenie pomiędzy urządzeniami, wyraźnie większy zasięg działania, a także mniejsze zużycie energii niż jego starsze odpowiedniki.

 

Czas słuchania muzyki i rozmów po jednokrotnym ładowaniu wynosi nawet do 5 godzin. A gdy moc znacząco spadnie, słuchawki można szybko naładować przy użyciu bezprzewodowej stacji ładującej. To aż 14 godzin działania bez konieczności podłączania ładowarki do prądu. Stacja umożliwia trzykrotne naładowanie słuchawek, zaś diody LED powiadomią nas o stopniu naładowania. Magnes stabilnie trzymają słuchawki w środku. Wygodne magnetyczne zamknięcie zapobiega przypadkowemu otwarciu opakowania. Do stacji można zamocować pętelkę - uchwyt do przenoszenia. Natomiast samo zasilanie do pełna trwa 2 godziny.

 

Słuchawki dostępne są w trzech kolorach: szarym, niebieskim i czarnym.

 

Niewiążąca cena detaliczna to 159 zł.

 

Wszystkich szczegółów dowiemy się z oficjalnej strony producenta https://pl.hama.com

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Pliki do pobrania

Ilustracje

Multimedia

Osoby kontaktowe

Informacje o firmie HAMA

Z ofertą 18.000 produktów Hama jest wiodącym specjalistą w dziedzinie akcesoriów foto, video, audio, telekomunikacja, multimedia, zatrudniając około 2500 pracowników na całym świecie.

Tylko w siedzibie firmy w Monheim, w Niemczech pracuje ponad 1500 osób z duzym osobistym zaangazowaniem w sukcesy przedsiebiorstwa. Dzialania centrali wspierane sa przez liczne filie oraz partnerów handlowych w calej Europie, gdzie zatrudnionych jest okolo 800 pracowników. W ten sposób Hama jest obecna na swiatowych rynkach ze swoimi wysokiej jakosci produktami i kompetentna obsluga.

Hama Polska

Milowym krokiem w procesie podboju rynków wschodnich było otwarcie w roku 2000 nowego oddziału Hama w Polsce. Hama Polska została utworzona 01.10.2000 w stolicy Wielkopolski – Poznaniu. Rozwijając dystrybucję akcesoriów w całym kraju Hama odnotowała liczne sukcesy, konsekwentnie budując swój prestiż i markę. Dzięki poświęceniu i wielkiemu zaangażowaniu swoich pracowników Hama rozrosła się, zmieniając swój profil z małej, zatrudniającej kilka osób firmy, na firmę średnią z dużymi perspektywami na przyszłość.

Hama Polska posiada w swojej aktuanej ofercie ponad 4. 000 produktów, gwarantując jednocześnie ich wysoką jakość oraz różnorodność.

Polityka asortymentowa Hama Polska polega na wprowadzaniu na rynek najnowszych światowych trendów i utrzymaniu pełnej dostępności produktów. Ciągły kontakt z pasjonatami techniki, użytkownikami PC, GSM, fotografikami pozwala nam na wyczucie potrzeb naszych klientów.