Marka Hama z nagrodą Konsumencki Lider Jakości 2022 w kategorii Stacje pogody Konsumencki Lider Jakości to coroczne podsumowanie ogólnopolskich badań rynku. W br. przeprowadzono je na próbie prawie 15 tysięcy konsumentów, gruntownie przepytanych w ankiecie online, jak i na żywo. Projekt ma za zadanie w wierny sposób jednoznacznie wskazać liderów jakości w kilkuset (!) kategoriach asortymentowych. Laureat może zarazem liczyć na otrzymanie szeregu odpowiedzi na temat zakupowych motywacji polskiego konsumenta. Za nami już 11 edycja programu. Jest on organizowany na łamach "Dziennika Gazety Prawnej" w "Strefie Gospodarki" – niezależnym, specjalnym dodatku do tego tytułu prasowego. Podstawowym efektem projektu jest sporządzenie raportu, będącego rankingiem produktów i usług uznawanych za najlepsze jakościowo na rynku. Dostarcza szerokiej wiedzy o tym, jak na bieżąco zmieniają się preferencje konsumentów i ich przekonania odnośnie do jakości produktów. Wypowiedzi respondentów są wykorzystywane do analiz segmentacyjnych, które w kolejnych edycjach pokazują zmiany na miejscu lidera jakości. O przyznaniu nagrody decydują takie czynniki jak m.in. dostępność produktu, cena, jakość oraz design (w tym opakowania). Marka Hama może się pochwalić przyznaniem brązowego godła Konsumencki Lider Jakości 2022 w kategorii Stacje Pogody. Tak wysoką pozycję zawdzięcza szerokiej ofercie 16 modeli stacji pogodowych o różnej rozpiętości cenowej, dostosowanych do potrzeb każdego. Z takim urządzeniem na biurku lub parapecie zawsze możemy liczyć na precyzyjną prognozę aury ze sporym wyprzedzeniem w oparciu o dane od autentycznych meteorologów. W ten sposób już nigdy pogoda nas nie zaskoczy, co może mieć szczególne znaczenie podczas planowania letniego urlopu. Z całym portfolio producenta można zapoznać się na stronie https://pl.hama.com.