Środa 17 Listopada 2021

Moc i mobilność zamknięte w okrągłej obudowie głośnika bezprzewodowego Hama Pipe 2.0

Producent ogłosił premierę głośnika mobilnego w którym kryje się moc 24 W, oferuje on też dźwięk przestrzenny. Oprócz łączności poprzez Bluetooth 5.0 można go podpiąć do urządzenia mobilnego przewodem jack 3,5 mm. Czas pracy na jednym ładowaniu wynosi nawet 16 godzin.

Model Pipe 2.0, pomimo sporej jak na segment mobilnego sprzętu audio mocy, cechuje się kompaktowym rozmiarem (waga wynosi 580 g, a wymiary 25,2 x 16,6 x 10 cm). Dzięki uchwytowi na okrągłej obudowie (stąd nazwa produktu) bez problemu możemy się z nim udać w plener albo przenieść z jednego miejsca imprezowego do drugiego. Na górze umieszczono przyciski do przełączania pomiędzy utworami czy stopowania muzyki, zaś – tu zaskoczenie - poziom głośności płynnie reguluje się pokrętłem w formie pierścienia okalającego górną część obudowy.

 

Co najważniejsze, po włączeniu i sparowaniu tego głośnika z urządzeniem docelowym (smartfonem, tabletem czy komputerem) użytkownik może cieszyć się dźwiękiem przestrzennym, rozbrzmiewającym w całym mieszkaniu. Moc 24 watów to więcej niż potrzeba w przypadku sprzętu mobilnego tego typu, by zapewnić odpowiednie muzyczne wrażenia. Co więcej, producent przewidział też opcję sparowania dwóch takich głośników ze sobą poprzez Bluetooth, by zyskać dźwięk stereo. Nie samą jednak muzyką człowiek żyje, dlatego w urządzeniu nie mogło zabraknąć wbudowanego mikrofonu do prowadzenia rozmów.

 

To kolejny głośnik od znanej niemieckiej marki, w którym zastosowano do wyboru dwa tryby użytkowania: wewnętrzny (w sam raz na imprezę typu indoor) i zewnętrzny (outdoor), powstały z myślą o przyjęciu pod gołym niebem - na działce, plaży lub w parku. W praktyce rozwiązanie to polega na tym, że po wciśnięciu odpowiedniego przycisku zmienia się brzmienie wysokich tonów i basów. Z intensywnym działaniem w plenerze nie będzie problemu, gdyż Pipe 2.0 może się pochwalić odpornością na zachlapanie, lekki opad deszczu, kurz i pył (klasa IPX4).

 

Głośnik paruje się z urządzeniem docelowym za pomocą modułu Bluetooth 5.0, a jego zakres działania sięga 10 m. Litowo-jonowa bateria o pojemności 2000 mAh pozwala nawet na 16 godzin ciągłej pracy po naładowaniu do pełna. Sam ten proces trwa 4 godziny. W zestawie znajdziemy kabel ładujący z wtyczką USB-C. A co jeśli głośnik odmówi już pracy ze względu na rozładowany akumulator? Zawsze mamy możliwość poratowania się, podłączając go np. do smartfona dorzucanym do kompletu kablem audio jack 3,5 mm. Stan naładowania w każdej chwili można sprawdzić na ekranie z lamkami LED, sygnalizującymi, ile jeszcze zostało energii.

 

W sprzedaży znalazły się dwie wersje głośnika w kolorach białym lub czarnym. Sugerowana cena detaliczna głośnika Hama Pipe 2.0 wynosi 329 zł.

 

Więcej szczegółów na jego temat znajdziemy na witrynie https://hamamobile.pl.

 

Atuty nowości produktowej są też dobrze widoczne na nagraniu: https://www.youtube.com/watch?v=BlTAuIMxwlQ.

 

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Pliki do pobrania

Ilustracje

Multimedia

Informacje o firmie HAMA

Z ofertą 18.000 produktów Hama jest wiodącym specjalistą w dziedzinie akcesoriów foto, video, audio, telekomunikacja, multimedia, zatrudniając około 2500 pracowników na całym świecie.

Tylko w siedzibie firmy w Monheim, w Niemczech pracuje ponad 1500 osób z duzym osobistym zaangazowaniem w sukcesy przedsiebiorstwa. Dzialania centrali wspierane sa przez liczne filie oraz partnerów handlowych w calej Europie, gdzie zatrudnionych jest okolo 800 pracowników. W ten sposób Hama jest obecna na swiatowych rynkach ze swoimi wysokiej jakosci produktami i kompetentna obsluga.

Hama Polska

Milowym krokiem w procesie podboju rynków wschodnich było otwarcie w roku 2000 nowego oddziału Hama w Polsce. Hama Polska została utworzona 01.10.2000 w stolicy Wielkopolski – Poznaniu. Rozwijając dystrybucję akcesoriów w całym kraju Hama odnotowała liczne sukcesy, konsekwentnie budując swój prestiż i markę. Dzięki poświęceniu i wielkiemu zaangażowaniu swoich pracowników Hama rozrosła się, zmieniając swój profil z małej, zatrudniającej kilka osób firmy, na firmę średnią z dużymi perspektywami na przyszłość.

Hama Polska posiada w swojej aktuanej ofercie ponad 4. 000 produktów, gwarantując jednocześnie ich wysoką jakość oraz różnorodność.

Polityka asortymentowa Hama Polska polega na wprowadzaniu na rynek najnowszych światowych trendów i utrzymaniu pełnej dostępności produktów. Ciągły kontakt z pasjonatami techniki, użytkownikami PC, GSM, fotografikami pozwala nam na wyczucie potrzeb naszych klientów.