Środa 20 Października 2021

Wygoda i potężne zasoby muzyki w zgrabnym pudełku. Do gry wchodzi radio cyfrowe i internetowe Hama DIR355BT

Do portfoli marki trafiło designerskie radio internetowe i cyfrowe FM, DAB/DAB+ o mocy 5 W. Jest w stanie pełnić funkcję głośnika Bluetooth z dostępem do Spotify. Można nim także sterować zdalnie dzięki specjalnej aplikacji. Łatwo je zamontować w dowolnym pomieszczeniu bez konieczności wiercenia.   

Ten model właśnie dołączył do szerokiego segmentu radioodbiorników cyfrowych i internetowych od niemieckiego producenta. Wyróżnia się wyjątkowo niewielkimi gabarytami (wymiary 21 x 21 x 7,3 cm, waga 1523 g). Kwadratowy kształt z zaokrąglonymi rogami wychodzi naprzeciw obecnie panującym minimalistycznym designerskim trendom. Do wyboru są dwie wersje kolorystyczne – czarna i biała, co pozwoli dopasować radio do stylistyki reszty mebli w mieszkaniu czy domu.

 

Radio umożliwia dostęp do muzyki i informacji z ponad 20 000 internetowych stacji radiowych i około 10 000 podcastów z całego świata. We wbudowanej pamięci wewnętrznej znalazło się miejsce na zapisanie 30 ulubionych stacji lokalnych FM, DAB, DAB + (to ostatnie gwarantuje brak szumów i czysty dźwięk). Może się też pochwalić kompatybilnością z aplikacją Spotify i jej przepastnych zasobów utworów muzycznych.

 

Urządzenie dysponuje głośnikiem o mocy 5 W. Wystarczy je połączyć z Internetem poprzez sieć Wi-Fi lub kabel Ethernet. Nie zabrakło tu też modułu Bluetooth w wersji 4.2, dzięki czemu łatwo zamienić je w designerski głośnik mobilny i strumieniować muzykę ze smartfona, tabletu czy komputera. Informacje można obserwować na kolorowym ekranie TFT o przekątnej 2,4" z menu nawigacji. Jego podświetlenie dostosowuje się do aktualnych warunków oświetleniowych, nie ma więc szans na oślepienie użytkownika w nocy.  

 

Warto wspomnieć, że za pomocą aplikacji UNDOK możliwe jest wygodne sterowanie odbiornikiem radiowym z kanapy, łóżka czy fotela za pomocą smartfona lub tabletu.

 

Radio zostało wyposażone w gniazdo liniowe, słuchawkowe i AUX-IN. Dzięki temu można podłączyć do niego inne urządzenia, np. smartfon, odtwarzacz MP3, głośniki, wzmacniacz czy słuchawki. Z innych funkcjonalności trzeba wymienić budzik i 7 przycisków bezpośredniego wybierania stacji na obudowie.

 

Producent przewidział trzy sposoby instalacji sprzętu - możliwość montażu zintegrowanego za pomocą płyty montażowej, przymocowania przy użyciu zacisku niewymagającego wiercenia albo zwyczajnego ustawienia radia pionowo. Dzięki wszechstronnym materiałom montażowym łatwo będzie znaleźć dla niego odpowiednie miejsce w swoich czterech kątach.

 

Sugerowana cena detaliczna radia cyfrowego i internetowego Bluetooth Hama DIR355BT wynosi 499 zł.

 

Wszelkie informacje na temat tej nowości znajdziemy na stronie https://pl.hama.com.

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Pliki do pobrania

Ilustracje

Osoby kontaktowe

Arkadiusz Gołka
+48 600 265 207
arek@gammapr.pl
Informacje o firmie HAMA

Z ofertą 18.000 produktów Hama jest wiodącym specjalistą w dziedzinie akcesoriów foto, video, audio, telekomunikacja, multimedia, zatrudniając około 2500 pracowników na całym świecie.

Tylko w siedzibie firmy w Monheim, w Niemczech pracuje ponad 1500 osób z duzym osobistym zaangazowaniem w sukcesy przedsiebiorstwa. Dzialania centrali wspierane sa przez liczne filie oraz partnerów handlowych w calej Europie, gdzie zatrudnionych jest okolo 800 pracowników. W ten sposób Hama jest obecna na swiatowych rynkach ze swoimi wysokiej jakosci produktami i kompetentna obsluga.

Hama Polska

Milowym krokiem w procesie podboju rynków wschodnich było otwarcie w roku 2000 nowego oddziału Hama w Polsce. Hama Polska została utworzona 01.10.2000 w stolicy Wielkopolski – Poznaniu. Rozwijając dystrybucję akcesoriów w całym kraju Hama odnotowała liczne sukcesy, konsekwentnie budując swój prestiż i markę. Dzięki poświęceniu i wielkiemu zaangażowaniu swoich pracowników Hama rozrosła się, zmieniając swój profil z małej, zatrudniającej kilka osób firmy, na firmę średnią z dużymi perspektywami na przyszłość.

Hama Polska posiada w swojej aktuanej ofercie ponad 4. 000 produktów, gwarantując jednocześnie ich wysoką jakość oraz różnorodność.

Polityka asortymentowa Hama Polska polega na wprowadzaniu na rynek najnowszych światowych trendów i utrzymaniu pełnej dostępności produktów. Ciągły kontakt z pasjonatami techniki, użytkownikami PC, GSM, fotografikami pozwala nam na wyczucie potrzeb naszych klientów.