Poniedziałek 10 Września 2018

Co wspólnego ma elegancja z wodoodpornością?

Gdziekolwiek nie jesteśmy, cokolwiek nie robimy, czegokolwiek nie chcemy posłuchać, możemy zawsze poczuć nutę elegancji dzięki nowej linii głośników od marki Hama. Gentleman to propozycja dla osób, które cenią sobie swoją muzyczną swobodę i niezależność. To rozwiązanie  doceni się podczas koktajlu w ogrodzie lub podczas imprezy nad jeziorem, ponieważ głośniki działają za pośrednictwem połączenia Bluetooth, posiadają klasę IPX5 chroniącą przed wilgocią i brudem, a także wbudowany powerbank, dzięki któremu nigdy nie zabraknie energii w urządzeniach przenośnych.

Nazwa mówi wszystko

W ofercie marki Hama jeszcze tego nie było! Głośnik, który doskonale odzwierciedla charakter jego właściciela: silny, pewny siebie, indywidualny i stylowy. Słowem - gentleman. Jeśli mamy za sobą stresujący dzień, pełen spotkań, warto na sam jego koniec usiąść z ulubionym drinkiem i rozkoszować się ulubioną muzyką, lub planując wyjazd zabrać ze sobą wybrany głośnik i cieszyć się dźwiękami gdziekolwiek byśmy nie byli. Wszystko jest możliwe dzięki zastosowaniu pojemnego akumulatora o pojemności 4400 mAh (w wersji M 2200, a w najmniejszym rozmiarze 1000 mAh), który pozwala cieszyć się muzyką aż do 12 godzin non stop (głośnik M pozwala odtworzyć muzykę przez 9, a S 6 godzin). Mocny dźwięk (aż do 20 W w wersji L) to gwarancja naprawdę solidnej dawki muzyki, niezależnie, czy znajdujemy się na zewnątrz, czy w pomieszczeniu. Dźwięk rozchodzi się w promieniu 360 stopni dzięki zastosowaniu odpowiedniej obudowy.

Sprytne detale na miarę gentlemana

Seria Gentleman charakteryzuje się wykorzystaniem sprytnych rozwiązań, które sprawiają, że głośniki podbiją serca każdego, kto lubi niezawodny przenośny sprzęt audio. Aby sprostać wymaganiom, Hama zastosowała w serii system ochrony przed wilgocią i brudem według normy IPX5. Oznacza to, że nawet po przemoczeniu, Gentleman nadal będzie działał! Co więcej, w trzech dostępnych modelach zastosowano aktywację NFC, która pozwala cieszyć się muzyką gdziekolwiek jesteś, zwłaszcza po powrocie do domu, kiedy przychodzi ochota na wysłuchanie ulubionego utworu. Dzięki wbudowanemu akumulatorowi 4400 mAh (jego pełne ładowanie zajmuje 6 godzin) głośniki mogą posłużyć także jako pojemne powerbanki. Dołączone do nich kable micro-USB pozwalają nie tylko na ładowanie urządzeń, ale też cieszenie się muzyką po wyczerpaniu akumulatora. Wreszcie, Gentleman oferuje funkcję zestawu głośnomówiącego. Pokryty elegancką tkaniną zdecydowanie może też ozdobić mieszkanie, dodając mu szyku.

Dostępny w trzech rozmiarach (S,M i L) głośnik Gentleman to urządzenie, które zaspokoi potrzeby najbardziej wymagających melomanów. Dzięki bezprzewodowemu odtwarzaniu muzyki, eleganckiemu wykończeniu, wykorzystaniem technologicznych rozwiązań, nowy produkt Hamy sprawdza się wszędzie i w każdych warunkach. Wkrótce ten produkt powinien trafić na polski rynek. Więcej szczegółów znajduje się na stronie producenta.

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Pliki do pobrania

Ilustracje

Informacje o firmie HAMA

Z ofertą 18.000 produktów Hama jest wiodącym specjalistą w dziedzinie akcesoriów foto, video, audio, telekomunikacja, multimedia, zatrudniając około 2500 pracowników na całym świecie.

Tylko w siedzibie firmy w Monheim, w Niemczech pracuje ponad 1500 osób z duzym osobistym zaangazowaniem w sukcesy przedsiebiorstwa. Dzialania centrali wspierane sa przez liczne filie oraz partnerów handlowych w calej Europie, gdzie zatrudnionych jest okolo 800 pracowników. W ten sposób Hama jest obecna na swiatowych rynkach ze swoimi wysokiej jakosci produktami i kompetentna obsluga.

Hama Polska

Milowym krokiem w procesie podboju rynków wschodnich było otwarcie w roku 2000 nowego oddziału Hama w Polsce. Hama Polska została utworzona 01.10.2000 w stolicy Wielkopolski – Poznaniu. Rozwijając dystrybucję akcesoriów w całym kraju Hama odnotowała liczne sukcesy, konsekwentnie budując swój prestiż i markę. Dzięki poświęceniu i wielkiemu zaangażowaniu swoich pracowników Hama rozrosła się, zmieniając swój profil z małej, zatrudniającej kilka osób firmy, na firmę średnią z dużymi perspektywami na przyszłość.

Hama Polska posiada w swojej aktuanej ofercie ponad 4. 000 produktów, gwarantując jednocześnie ich wysoką jakość oraz różnorodność.

Polityka asortymentowa Hama Polska polega na wprowadzaniu na rynek najnowszych światowych trendów i utrzymaniu pełnej dostępności produktów. Ciągły kontakt z pasjonatami techniki, użytkownikami PC, GSM, fotografikami pozwala nam na wyczucie potrzeb naszych klientów.