Wtorek 23 Listopada 2021

Ergonomiczna myszka bezprzewodowa Hama MW-900 doskonałym towarzyszem pracy i zabawy

W ofercie marki znalazła się mysz z czujnikiem laserowym, czterostopniową regulacją czułości i 7 przyciskami z opcją przeprogramowania. Odbiornik USB można schować w obudowie urządzenia, oszczędzając w ten sposób miejsce w trakcie podróży. Do wyboru jest aż 5 wersji kolorystycznych.

Najnowszy model od niemieckiego producenta Hama cechuje się lekką wagą i nieco większymi gabarytami (wymiary 7,2 x 12,3 x 4 cm), ale w żadnym wypadku nie jest toporny. Działa oczywiście za pomocą połączenia radiowego (zasięg wynosi 10 metrów), nie musimy więc przejmować się niewygodnym okablowaniem. Można jej używać na prawie wszystkich powierzchniach. 

 

Mysz przystosowano dla osób praworęcznych i została wyposażona czujnik laserowy oraz w czterostopniową regulację czułości. Gracze lub graficy komputerowi na pewno będą zadowoleni z DPI na poziomie 3200, ale dla zwykłego przeglądania sieci lub pracowania z dokumentami tekstowymi wystarczy ustawić czułość na poziomie 1200 albo nawet 600 DPI.

 

Myszka może pochwalić się 7 przyciskami funkcyjnymi, które przekładają się na wygodną pracę. Praktyczna czterokierunkowa rolka pozwala na pionowe i poziome przewijanie. Cicho działające przyciski główne gwarantują komfort nawet po wielu godzinach spędzonych przed ekranem. Natomiast przyciski przeglądarki ułatwiają cofanie i przełączanie na następną stronę internetową. Pomyślano również o możliwości przeprogramowania środkowego przycisku myszy, tak samo jak tego znajdującego się pod kciukiem. Każdy może dostosować je do swoich indywidualnych potrzeb.

 

Warto dodać, że odbiornik USB można schować w obudowie myszy i w ten sposób zaoszczędzić miejsce.

 

Nie trzeba tutaj też obawiać się o oszczędzanie energii. Myszka potrafi przejść w tryb uśpienia, gdy nie jest przez dłuższy czas używana. Zaopatrzono ją też w specjalny osobny wyłącznik, dzięki któremu da się ją kompletnie wyłączyć, gdy mamy pewność, że robimy sobie przerwę od obsługi komputera. Z kolei sygnał lampki kontrolnej powiadomi nas o konieczności naładowania.

 

Myszka Hama MW-900 jest w sprzedaży w aż 5 odsłonach kolorystycznych: grantowej, czarnej, ciemnoszarej, jasnoszarej i beżowej. Jej sugerowana cena detaliczna wynosi 119 .

 

Krótka prezentacja produktu w formie wideo: https://www.youtube.com/watch?v=M7ktWHDxL1Y

 

Więcej szczegółów na ten temat znajduje się na stronie https://pl.hama.com.

 

 

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Pliki do pobrania

Ilustracje

Multimedia

zobacz opis
odtwórz
zobacz na YouTube
Informacje o firmie HAMA

Z ofertą 18.000 produktów Hama jest wiodącym specjalistą w dziedzinie akcesoriów foto, video, audio, telekomunikacja, multimedia, zatrudniając około 2500 pracowników na całym świecie.

Tylko w siedzibie firmy w Monheim, w Niemczech pracuje ponad 1500 osób z duzym osobistym zaangazowaniem w sukcesy przedsiebiorstwa. Dzialania centrali wspierane sa przez liczne filie oraz partnerów handlowych w calej Europie, gdzie zatrudnionych jest okolo 800 pracowników. W ten sposób Hama jest obecna na swiatowych rynkach ze swoimi wysokiej jakosci produktami i kompetentna obsluga.

Hama Polska

Milowym krokiem w procesie podboju rynków wschodnich było otwarcie w roku 2000 nowego oddziału Hama w Polsce. Hama Polska została utworzona 01.10.2000 w stolicy Wielkopolski – Poznaniu. Rozwijając dystrybucję akcesoriów w całym kraju Hama odnotowała liczne sukcesy, konsekwentnie budując swój prestiż i markę. Dzięki poświęceniu i wielkiemu zaangażowaniu swoich pracowników Hama rozrosła się, zmieniając swój profil z małej, zatrudniającej kilka osób firmy, na firmę średnią z dużymi perspektywami na przyszłość.

Hama Polska posiada w swojej aktuanej ofercie ponad 4. 000 produktów, gwarantując jednocześnie ich wysoką jakość oraz różnorodność.

Polityka asortymentowa Hama Polska polega na wprowadzaniu na rynek najnowszych światowych trendów i utrzymaniu pełnej dostępności produktów. Ciągły kontakt z pasjonatami techniki, użytkownikami PC, GSM, fotografikami pozwala nam na wyczucie potrzeb naszych klientów.