Środa 10 Listopada 2021

Głośnik mobilny z dźwiękiem przestrzennym Hama Pipe 2.0 rozkręci każdą imprezę

Do oferty marki trafił właśnie głośnik Bluetooth, oferujący moc 24 W i dźwięk dookólny. Podłączymy go też do smartfona, tabletu lub komputera kablem jack 3,5 mm. Ma wyświetlacz z diodami LED, może grać nawet do 16 godzin i jest odpory na pył czy deszcz.

Portfolio niemieckiego producenta właśnie poszerzyło się o następny głośnik bezprzewodowy. Model Pipe 2.0, jak na urządzenie mobilne przystało, cechuje się niewielkimi gabarytami (wymiary 25,2 x 16,6 x 10 cm) i wagą 580 g. Dla zwiększenia wygody na podłużnej, okrągłej obudowie nie mogło oczywiście zabraknąć uchwytu do przenoszenia.

 

Głośnik stanowi odpowiedź na częsty brak basu w sprzęcie tego rodzaju. Oferuje on dźwięk, rozchodzący się w 360° w całym pomieszczeniu. Moc 24 watów w zupełności wystarcza, żeby wypełnić ulubionymi melodiami czy wokalem całe mieszkanie. Warto dodać, że dwa takie głośniki da się sparować ze sobą poprzez Bluetooth, umieścić je na przyjęciu w dowolnych miejscach i łatwo uzyskać prawdziwy efekt stereo. Producent pomyślał też o wbudowanym mikrofonie, dzięki czemu w przypadku połączenia telefonicznego w zasięgu użytkownika jest swobodne prowadzenie rozmów.

 

Do wyboru mamy dwa tryby użytkowania - wewnętrzny, idealny na domowe przyjęcie i zewnętrzny, powstały z myślą o pikniku, grillowaniu czy imprezowaniu w plenerze. Do tego ostatniego zachęca wodoodporność klasy IPX4, co oznacza, że najnowszej propozycji z segmentu audio od marki Hama niestraszne są pył, zachlapanie czy lekkie oberwanie chmury. Między trybami przełącza się pojedynczym przyciskiem, zaś główna różnica polega na różnym rozmieszczeniu akcentów niskich i wysokich tonów

 

Głośnik paruje się ze smartfonem, tabletem czy laptopem za pomocą modułu Bluetooth 5.0, a jego zakres działania wynosi 10 m. Litowo-jonowa bateria o pojemności 2000 mAh wystarcza nawet na 16 godzin ciągłej muzycznej zabawy, co oczywiście zależy od ustawionego poziomu głośności. Do pełna da się ją naładować poprzez dołączony obustronny kabel USB-C, co zajmuje około 4 godziny. O stanie naładowania poinformuje nas wyświetlacz z migającymi diodami LED. Gdy jednak nie mamy jak zasilić sprzętu energią, nic straconego. Wystarczy podłączyć go do urządzenia wyjściowego za pomocą dołączonego do zestawu kabla 3,5 mm jack.  Na górze obudowy znajdziemy przyciski do sterowania utworami i głośnością.

 

Do wyboru dostajemy czarną lub białą wersję kolorystyczną.

 

Głośnik Hama Pipe 2.0 wyceniono na 329 zł.

 

Wszystkie detale na temat tej nowości produktowej poznamy z oficjalnej strony producenta https://hamamobile.pl.

 

Najważniejsze funkcjonalności głośnika Pipe 2.0 zawarto również na filmiku promocyjnym: https://www.youtube.com/watch?v=fhUjAnT7F-Q

 

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Pliki do pobrania

Ilustracje

Multimedia

Osoby kontaktowe

Informacje o firmie HAMA

Z ofertą 18.000 produktów Hama jest wiodącym specjalistą w dziedzinie akcesoriów foto, video, audio, telekomunikacja, multimedia, zatrudniając około 2500 pracowników na całym świecie.

Tylko w siedzibie firmy w Monheim, w Niemczech pracuje ponad 1500 osób z duzym osobistym zaangazowaniem w sukcesy przedsiebiorstwa. Dzialania centrali wspierane sa przez liczne filie oraz partnerów handlowych w calej Europie, gdzie zatrudnionych jest okolo 800 pracowników. W ten sposób Hama jest obecna na swiatowych rynkach ze swoimi wysokiej jakosci produktami i kompetentna obsluga.

Hama Polska

Milowym krokiem w procesie podboju rynków wschodnich było otwarcie w roku 2000 nowego oddziału Hama w Polsce. Hama Polska została utworzona 01.10.2000 w stolicy Wielkopolski – Poznaniu. Rozwijając dystrybucję akcesoriów w całym kraju Hama odnotowała liczne sukcesy, konsekwentnie budując swój prestiż i markę. Dzięki poświęceniu i wielkiemu zaangażowaniu swoich pracowników Hama rozrosła się, zmieniając swój profil z małej, zatrudniającej kilka osób firmy, na firmę średnią z dużymi perspektywami na przyszłość.

Hama Polska posiada w swojej aktuanej ofercie ponad 4. 000 produktów, gwarantując jednocześnie ich wysoką jakość oraz różnorodność.

Polityka asortymentowa Hama Polska polega na wprowadzaniu na rynek najnowszych światowych trendów i utrzymaniu pełnej dostępności produktów. Ciągły kontakt z pasjonatami techniki, użytkownikami PC, GSM, fotografikami pozwala nam na wyczucie potrzeb naszych klientów.