Czwartek 15 Września 2022

Harmonia przestrzennego dźwięku i kojącego światła. Hama prezentuje głośnik mobilny Shine 2.0

Najnowszy głośnik Bluetooth od tego producenta wyróżnia się 5 różnymi trybami iluminacji i 30 W mocy dookólnego dźwięku. Wodoodporny głośnik jest ładowany przez złącze USB-C i może grać nieprzerwanie przez 12 godz. To doskonała muzyczna propozycja na imprezę, szczególnie z możliwością sparowania ze sobą dwóch sztuk, by uzyskać prawdziwy efekt stereo.

Niemiecki producent zdecydował się postawić na syntezę wrażeń muzycznych i wizualnych, które zamknął w niewielkiej obłej obudowie (wysokość 19,5 cm, szerokość 9,5 cm, głębokość 9,6 cm) głośnika mobilnego. Na górze umieszczone są wykończone gumowym materiałem przyciski do obsługi sprzętu (m.in. włącz/wyłącz, następny/poprzedni utwór, regulacja poziomu głośności czy wybór trybu pracy). Nie mogło zabraknąć uchwytu do przenoszenia głośnika. Całość waży jedynie 700 g, a do wyboru mamy dwie wersje kolorystyczne - czarną i białą.

 

Najpierw omówmy niezbędne aspekty techniczne. Głośnik mobilny Hama Shine 2.0 oferuje 30 watów mocy, co zupełnie wystarczy żeby nagłośnić duże pomieszczenie. Sprawdzi się też w plenerze – na działce, plaży lub podczas pikniku w parku. Litowo-jonowa bateria o pojemności 2000 mAh pozwala urządzeniu po naładowaniu do pełna na nieprzerwaną pracę przez 12 godzin. Sam proces zasilania energią trwa trzy godziny, a ładowanie przeprowadza się poprzez obustronne złącze USB typu C (kabel jest dołączony do zestawu). Na obudowie znajdziemy też oczywiście wskaźnik poziomu naładowania. Jeśli nie chcemy czekać na naładowanie, nadal możemy korzystać z głośnika i podpiąć go do urządzenia docelowego (laptopa, smartfona czy tabletu) dzięki klasycznemu wejściu Jack 3,5 mm. Z kolei technologia Bluetooth w wersji 5.0 zapewnia do 10 metrów zasięgu.

 

Dźwięk przestrzenny, rozchodzący się po całym pomieszczeniu, uaktywnia się po włączeniu przełącznika Xtra bass. Ciekawym atutem tej nowości produktowej jest możliwość szybkiego sparowania ze sobą dwóch głośników, by cieszyć się realnym efektem stereofonicznym. Łącznie daje to niebagatelny wynik 60 W mocy!

 

Marka pomyślała też o wszystkich, dla których ważny jest nie tylko dźwięk, ale też nastrój, budowany przez otaczające oświetlenie. Głośnik dysponuje wbudowanym oświetleniem LED z 5 trybami pracy do wyboru. Tak oto można dopasować rodzaj iluminacji do swojej ukochanej muzyki, co gwarantuje niepowtarzalną atmosferę. Dodatkową zaletą jest uzyskanie skromnego, „grającego” źródła światła w ciemnym pokoju.

 

A co z plenerem i bezpieczeństwem sprzętu? Bez obaw, gdyż prezentowany głośnik może pochwalić się odpornością na wodę, pył i kurz na poziomie IPX4. Niestraszny będzie mu więc lekki deszcz, tak samo jak zachlapanie.

 

Głośnik Hama Shine 2.0 wyceniono na około 349 zł.

 

Gwarancja producenta sięga dwóch lat.

 

Ze wszelkimi szczegółami zapoznamy się na oficjalnie stronie https://hamamobile.pl.

 

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Pliki do pobrania

Ilustracje

Multimedia

Osoby kontaktowe

Informacje o firmie HAMA

Z ofertą 18.000 produktów Hama jest wiodącym specjalistą w dziedzinie akcesoriów foto, video, audio, telekomunikacja, multimedia, zatrudniając około 2500 pracowników na całym świecie.

Tylko w siedzibie firmy w Monheim, w Niemczech pracuje ponad 1500 osób z duzym osobistym zaangazowaniem w sukcesy przedsiebiorstwa. Dzialania centrali wspierane sa przez liczne filie oraz partnerów handlowych w calej Europie, gdzie zatrudnionych jest okolo 800 pracowników. W ten sposób Hama jest obecna na swiatowych rynkach ze swoimi wysokiej jakosci produktami i kompetentna obsluga.

Hama Polska

Milowym krokiem w procesie podboju rynków wschodnich było otwarcie w roku 2000 nowego oddziału Hama w Polsce. Hama Polska została utworzona 01.10.2000 w stolicy Wielkopolski – Poznaniu. Rozwijając dystrybucję akcesoriów w całym kraju Hama odnotowała liczne sukcesy, konsekwentnie budując swój prestiż i markę. Dzięki poświęceniu i wielkiemu zaangażowaniu swoich pracowników Hama rozrosła się, zmieniając swój profil z małej, zatrudniającej kilka osób firmy, na firmę średnią z dużymi perspektywami na przyszłość.

Hama Polska posiada w swojej aktuanej ofercie ponad 4. 000 produktów, gwarantując jednocześnie ich wysoką jakość oraz różnorodność.

Polityka asortymentowa Hama Polska polega na wprowadzaniu na rynek najnowszych światowych trendów i utrzymaniu pełnej dostępności produktów. Ciągły kontakt z pasjonatami techniki, użytkownikami PC, GSM, fotografikami pozwala nam na wyczucie potrzeb naszych klientów.