Piątek 1 Lipca 2022

Koniec szkoły to czas poszukiwań nowego plecaka. Oto nowości od marki Coocazoo dla najbardziej wymagających

Początek wakacji to tak naprawdę idealny moment na rozglądanie się za nowym plecakiem szkolnym dla dziecka. Marka Coocazoo, specjalizująca się w plecakach dla dzieci ze starszych klas, może się pochwalić  nową kolekcją Coocazoo 2.0, którą omówimy na przykładzie plecaków Sprinkled Candy i Reflective Graffiti. Warto zwrócić uwagę na system Easy Grow, pozwalający na dostosowanie plecaka do wzrostu naszej pociechy. Tak oto może on posłużyć nawet do samego końca nauki.

Rok szkolny już za nami, ale to nie koniec okołoszkolnych dylematów. Jeśli obecny plecak już się zużył albo szkrab z niego wyrósł, mamy czas do września, by sprawić mu nowy. To niełatwy wybór, zarówno pod względem funkcjonalności, jak i walorów wizualnych. Szczególnie, że dziecko w starszych klasach szkoły podstawowej (od czwartej wzwyż) jest już bardzo świadome, jaki wygląd oraz styl graficzny plecaka najbardziej mu odpowiada i w jaki sposób określić swój indywidualizm.

 

Z odpowiedzią przychodzi niemiecka marka Coocazoo, obecna na polskim rynku od prawie 10 lat i celująca przede wszystkim w nowoczesne plecaki dla uczniów czwartej klasy szkół podstawowych oraz starszych. Stawia na funkcjonalność, wygodę i uniwersalne wzornictwo, stworzone z myślą zarówno o dziewczynkach, jak i chłopcach. W ofercie producenta pojawiły się właśnie najnowsze plecaki z serii Coocazoo 2.0, którą zaprezentujemy na przykładzie modeli Sprinkled Candy i odblaskowym Reflective Graffiti - każdym o nieco innej kolorystyce i designie. Z wielu powodów spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających uczniów i ich rodziców.

 

Warto zaznaczyć, że w przypadku każdego plecaka z kolekcji Coocazoo 2.0 (bryły Mate, Joker i Porter) możemy liczyć na czteroletnią gwarancję producenta.  

 

Wymieńmy najważniejsze z nich:

 

  • Odpowiednie przygotowanie do lekcji z podziałem na poszczególne przedmioty ułatwią specjalnie zaprojektowane kieszenie, np. duża na ciężkie książki i notebooka czy dwie boczne z wszytą elastyczną siateczką, chociażby na napoje. Nie mogło też zabraknąć estetyczne otworu na słuchawki;

 

  • wygodne dwukierunkowe zamki przy największych kieszeniach z mocnymi sporymi odblaskami Oralite po każdej stronie, zapewniającymi świetną widoczność na drodze (takich samych używają profesjonalne niemieckie służby ratunkowe - pogotowie, policja i straż pożarna). Całość dopełnia odblaskowy paseczek na najmniejszej kieszeni do zawieszenia lampek LED. Model Reflective Graffiti wyróżnia się w dodatku odblaskowym nadrukiem;

 

  • oddychająca wyściółka pleców, zapobiegająca ich nadmiernemu poceniu się;

 

  • niejednorodna bryła tworzy doskonałą powierzchnię nośną i nie ma szans obciążać pleców dziecka;

 

  • boczne pasy kompresyjne zmniejszają objętość plecaka i przyciągają go do pleców. Efekt? Cały ciężar jest mniej odczuwalny;

 

  • sztywna podstawa zwiększa komfort użytkowania i gwarantuje, że plecak znajduje się zawsze na plecach we właściwym miejscu;

 

  • regulacja szelek dociąga plecak do pleców. W praktyce oznacza to, że jego obłożenie książkami, zeszytami, piórnikiem czy innymi artykułami szkolnymi jest mniej odczuwalne, a plecak bardziej stabilnie trzyma się pleców;

 

  • ergonomiczny tył plecaka oznacza ulgę dla kręgosłupa i odpowiednią wentylację;

 

  • wygodne szelki w kształcie litery S są miękko wyściełane, czyli nie uciskają dziecięcych ramion;

 

  • szeroki regulowany pas piersiowy powoduje, że plecak pozostaje w odpowiednim miejscu na plecach i nie zsuwa się z ramion;

 

  • pas biodrowo-lędźwiowy odciąża kręgosłup i ramiona, dbając o optymalne rozłożenie ciężaru;

 

  • pasy z przodu plecaka pozwalają przypiąć deskorolkę, kurtkę czy kask;

 

  • oczywiście zastosowany materiał jest impregnowany i wodoodporny;

 

  • dzięki zestawom Colour up każdy plecak może być zostać indywidualnie wystylizowany, zgodnie z gustem swojego właściciela. Szkraby mogą dowolnie wymieniać rzepy i zawieszki, aby nadać swojemu ukochanemu plecakowi unikatowy wygląd;

 

  • teraz przysłowiowa wisienka na torcie – specjalny autorski system o nazwie Easy Grow, dzięki któremu plecak niejako „rośnie razem z dzieckiem” i może mu posłużyć w zasadzie do końca szkolnej kariery. Wszystko to za sprawą ukrytego wewnątrz pokrętła i możliwości dopasowania położenia szelek do długości pleców. Co istotne, regulacja jest bezstopniowa. Plecak da się dopasować indywidualnie do sylwetki ucznia o wzroście od 135 cm aż do… 180 cm. I pamiętajmy, że pomimo zastosowania tego rodzaju zaawansowanych rozwiązań konstrukcyjnych plecak waży tylko 1200 g.

 

Potwierdzeniem jakości, ergonomii i wszystkich atutów plecaków Cocazoo niech będzie fakt, że zostały one wyróżnione certyfikatami niemieckich organizacji, działających na rzecz zdrowego kręgosłupa - AGR i BAG.

 

Trudno nie wspomnieć też o jakże ważnej dziś kwestii ekologii. Materiał plecaków z serii Mate został wykonany w pełni z plastikowych butelek, poddanych recyklingowi. Wybierając dla swojej pociechy jeden z nich, dajemy drugie życie aż 34 butelkom PET o półlitrowej pojemności. Z kolei w tkaninach nie znajdziemy ani śladu długofalowo szkodliwych dla zdrowia substancji PFC i PVC oraz materiałów pochodzenia zwierzęcego.

  

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Pliki do pobrania

Ilustracje

Osoby kontaktowe

Informacje o firmie HAMA

Z ofertą 18.000 produktów Hama jest wiodącym specjalistą w dziedzinie akcesoriów foto, video, audio, telekomunikacja, multimedia, zatrudniając około 2500 pracowników na całym świecie.

Tylko w siedzibie firmy w Monheim, w Niemczech pracuje ponad 1500 osób z duzym osobistym zaangazowaniem w sukcesy przedsiebiorstwa. Dzialania centrali wspierane sa przez liczne filie oraz partnerów handlowych w calej Europie, gdzie zatrudnionych jest okolo 800 pracowników. W ten sposób Hama jest obecna na swiatowych rynkach ze swoimi wysokiej jakosci produktami i kompetentna obsluga.

Hama Polska

Milowym krokiem w procesie podboju rynków wschodnich było otwarcie w roku 2000 nowego oddziału Hama w Polsce. Hama Polska została utworzona 01.10.2000 w stolicy Wielkopolski – Poznaniu. Rozwijając dystrybucję akcesoriów w całym kraju Hama odnotowała liczne sukcesy, konsekwentnie budując swój prestiż i markę. Dzięki poświęceniu i wielkiemu zaangażowaniu swoich pracowników Hama rozrosła się, zmieniając swój profil z małej, zatrudniającej kilka osób firmy, na firmę średnią z dużymi perspektywami na przyszłość.

Hama Polska posiada w swojej aktuanej ofercie ponad 4. 000 produktów, gwarantując jednocześnie ich wysoką jakość oraz różnorodność.

Polityka asortymentowa Hama Polska polega na wprowadzaniu na rynek najnowszych światowych trendów i utrzymaniu pełnej dostępności produktów. Ciągły kontakt z pasjonatami techniki, użytkownikami PC, GSM, fotografikami pozwala nam na wyczucie potrzeb naszych klientów.